neděle 2. září 2012

2. a 3. den mléčné diety

Vystavil Brigita v 1:29
Tak předně vám musím říct, že jsem to zatím vše dodžela:-)
2.den méčné diety
07:45 bílý jogurt Hollandia
10:45 trochu odtučněného tvarohu
13:45 150g vařeného kuřecího masa
16:45 jahodový ovofit
19:45 2 vajíčka a ovocný čaj

Původně jsem měla sníst v 10:45 150g tvarohu, ale dělalo se mi zněj neskutečně špatně, asi bych se vážně pozvracela, tak jsem si dala jen pár lžiček. Proto večer ten ovofit, a už vždycky si dám místo tvarohu ovofit. Je to v podstatě jen tvaroh se sladidlem, ale chutná o 100% lépe než ten hnusný obyčejný tvaroh:-) Ale to jistě všichni znáte;-)

3.den mléčné diety
Třetí den byla krizovka:-( Ne že bych to pokazila, ale šla jsem do práce kterou nenávidím. Byla jsem tam od půl deváté a skončila někdy po páté! přitom jsem měla končit ve 4!!! Měla jsem jenom jednu přestávku, takže jistě chápete že se nedaly dodržet ty časy - jíst po třech hodinách!! Byla jsem tam naposled!! Nadřízení se k nám chovají strašně! Musím ale udat směny které jsem si napsala, snad to někdo vezme:-( Vyperu uniformu a musím tam zajít, a už se mi tam fakt nechce. Ale mám ještě jednu skvělou brigádu kde mě to baví:-) Stejně bych při škole dvě nezvládala:-)
07:30 100g jablka
09:00 1 rajče, 1 ředkvička
12:30 100g šunky Dulano (96% masa z kuřecích prsou)
17:45 250ml odtučněného mléka
20:30 150g vařeného kuřecího a hovězího masa
Ty časy jsou šílený, já vim:-( Nejvíc mě štve že jsem to nemohla nijak ovlivnit:-(

Víte co mi není jasné? Když se říká, že jíst se má každé 3 hodiny, jestli je jedno že každý den to jsou jiné časy, nebo jde práve o to, abych každý den jedla úplně ve stejné časy. Např. jeden den si dám snídani v 07:00, svačinu v 10:00, oběd ve 13:00 atd. a další den to třeba o hodinu posunu - snídaně v 08:00, svačina v 11:00, oběd ve 14:00 atd.  Nevíte jestli na tom záleží? Já se snažím snídat v 7, ale nějak se mi to nedaří, raději si přispim:-) Dneska jsem zamáčkla 2 budíky:-D Už aby začla ta škola:-D
Už se těším na zítřek. Budu si moct dát 100g ovoce a je jasné že si dám jablko.Naprosto miluju jablíčka:-) Už ho mám koupený:-D



Držte se krásky♥♥♥

7 komentářů:

Mell on 2. září 2012 v 4:19 řekl(a)...

recept najdeš tady http://blogilates.com/recipe-index/flourless-protein-pancake-recipe :) hubnu už od konce května

Effy on 2. září 2012 v 6:15 řekl(a)...

Myslím, že nevadí, když jednou máš snídani v 7 a někdy v 9.. Jde jen o to, aby tělo nehladovělo do dalšího jídla. Držím ti palce s mléčnou dietou, já bych nemohla. Přijde mi, že už tak jím moc mléčných výrobků a pak tam mám málo vitamínů a všech těch potřebných látek.:(

Bellakris on 2. září 2012 v 10:00 řekl(a)...

Fuj fuj samí mlíko :D

Brooke on 3. září 2012 v 4:06 řekl(a)...

Týjo, já když jsem držela Mléčnou dietu, tak se mi taky dělalo zle z toho tvarohu, ale Ovofit mě vážně nenapadl, tak dík za typ, až dietku budu držet někdy v budoucnu, tak dvou ranu využiju :)

Máš dobré, že budeš mít při škole brigádu, taky bych potřebovala, peněz je málo, ale věcí, které potřebuji, těch je nespočet..

Drž se kočko, tu dietku zvládneš, nebo spíše to neber jako dietku, ale jako detox těla, musíš se na to dívat jinak a krizovky přejdou :)

S tím časem ti asi nijak neporadím, ovšem já si myslím, že bys každý den měla jíst stejně v každou hodinu, ovšem pokud to tak posuneš ( jeden den snídaně v sedm a druhý den snídaně v osm ) tak myslím, že to není katastrofa a výsledek je stejný..

Michaela on 6. září 2012 v 10:28 řekl(a)...

Máš pravdu, někdy lidé opravdu jen závidí, že to někdo jiný dokázal...
Taky bych potřebovala brigádu :/ Ale nic jsem nenašla..
Ráda spřátelím :)

fettsack-xo on 7. září 2012 v 18:44 řekl(a)...

ja vobec nwm,nevyznam sa v takych dietach,inak drzim palce aby si to dotiahla uspesne do konca:)

Caroline on 10. září 2012 v 6:28 řekl(a)...

taky jsem držela mléčnou dietu kdysi a je to stejně asi i k ničemu a hlavně se to moc vydržet nedá :/

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos