pátek 31. srpna 2012

1. den mléčné diety

Vystavil Brigita v 1:40
Včerejší jídelníček
07:00 - 250ml polotučného mléka
10:00 - 250ml polotučného mléka
13:00 - 250ml polotučného mléka
16:00 - 250ml polotučného mléka
19:30 - 250ml odtučněného mléka

Tak mám za sebou první nádherný den s mléčnou dietou:-) Řeknu vám popravdě, že jsem měla pokušení to hned první den porušit a vzít si pizzu. Pokud chcete držet dietu, nikdy si nenechávejte 3 pizzy v mrazáku:D Ale probrala jsem si to pořádně v hlavě, a řekla jsem si starou dobrou větu: Vteřina na rtech, roky na stehnech. Sice bych se najedla, ale pak bych měla depku a byla bych tlustá. Děkuji nechci. No a večer přišla spolubydlící a přinesla si asi půl kila pochoutkovýho salátu, rohlíky, cherry rajčátka a olivy. Takže zkouška číslo 2, ale opět jsem obstála:-)
Byla jsem ale hodně unavená, takže jsem usnula přes den, a v noci jsem pak nemohla spát. Toho jsem se bála nejvíc, že neusnu hladová. Nevim co budu dělat následující noci, ale snad se to zlepší:-)
A musím říct, že ze sebe mám fakt dobrý pocit, a ten mě žene dál:-) Někde jsem četla, že by se při téhle dietě nemělo cvičit, ale já jsem si dneska dala alespoň břicho. Nechci přijít o všechny svaly, i když skoro žádný nemám :-D


 I ♥ you girls! Brigit

4 komentářů:

Dolly on 31. srpna 2012 v 2:26 řekl(a)...

jééj...:) to je fajn že ju držíš aj ty...možme sa podporovat...co sa týka mojého jedálnička...snažím sa to dodržovat čo je tam napísané len som včera proste nestíhala jest...nebol na to čas :D

Dolly on 1. září 2012 v 10:10 řekl(a)...

jasné...myslím že kaloricky to vobec nepreženiem...a zajtra to už bude lepšie :)

blueberry on 1. září 2012 v 15:02 řekl(a)...

Já tam měla bohužel stejně .D
Spřátelím ráda ,)

Brooke on 1. září 2012 v 22:36 řekl(a)...

Hlavně, že jsi to ustávala a vyhla ses jak pizze, tak i tomu druhému pokušení..

Máš pravdu, při mléčné dietě by se cvičit nemělo, protože je hodně vysilující.. ale chvilka pohybu také není naškodu.. Hlavně hodně píj.

Držím palce ať ti to jde pořád takto krásně.

Okomentovat

 

Brigita Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos